3 År

3 Helt underbara år.
3 Ofröglömmliga år.
3 år av mitt liv som jag aldrig kommer glömma.
3 år av skratt och lycka!
3 år med DIG.

Tänk att det redan gått 3 år! Och jag hoppas att vi får MÅÅÅÅNGA oföglömmliga år till tillsammans. Bra och dåliga dar för utan dom skulle vi inte vara så nära varandra som vi är. För jag älskar våra pratstunder och dina galna ideer som du helt från ignenstans kommer på. Jag älskar och se dig meka med bilar för man ser värkligen din pasion och glimten i ögat när du lyckats göra klart något!. Jag bara älskar och se på dig! För jag vet att du är min, bara min. Och jag längtar tills vi bildar en egen liten familj tillsammnas i ett stor hus nånstans ute på landet!.

JAG ÄLSKAR DIG <3










Kommentarer
Postat av: Malin

Puss på er dag! Ni är så fina :) PUSS!!

2010-04-26 @ 22:54:11
URL: http://inwe.se
Postat av: Maja

3år redan!?!? Grattis på er :D Underbart jue!

2010-05-01 @ 18:58:41
URL: http://www.metrobloggen.se/talisqualis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0