Dag 2 av 3

Jaha då har jag avklarat dag två da! ( Fick även jobba fredag så därför dag 2 av 3) Gick ju super bra även i dag, det känns som att jag börjar få klämm på det helea nu med kassans alla knappar och vad alla bakelser heter. Så även denna dag flög förbi. Men aaaaj vad ont i fötterna och knäna jag har i dag och även i går! Men det va nästan värre i går när jag kom hem för när jag suttit en stund och skulle resa på mig så gjorde mitt vänstra knä FRUKTANSVÄRT ont! Om jag får va kvar där så ska jag innförskaffa mig sulor till mina sandaler jag har där. Dom är skit bra men tydligen inte tillräkligt bra!.

Det har blivit en helomvänding här hemma också kan jag medela. I skrivandetstund står Hjärtat i köket och lagar mat! Det är inte ofta det händer. Men mina fötter pallar värkligen inte och stå mer just nu. Måste sammla kraft tills jag måste jaga runt på mina kära små liv som är ute på lite äventyr!

Fan oxå nu åkte jag på och diska!!. Morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0