Funderingar!

Gud vad jag vill  mkt! Vill utbilda mig till Hundtrimmare och jag vill utbilda mig till fotgraf men grejen är den att bägge utbildningarna är svin dyra och svindyrt och jag går inte riktigt ihop! Men det är nått jag är riktingt säker på att jag vill utbilda mig till, men frågan är hur ska jag göra!?. Jag är trött på och ta jobb som jag inte vill ha och få nej till jobb som jag vill ha och jag får fruktansvärt dåligt sammveta när jag känner en lättnad när jag får ett nej på ett jobb som jag inte vill ha!. Som ett exempel så ringde IF för en stund sen och sa att jag inte fick jobbet och känner en liten lättnad!.

Hoppas att min otur vänder snart! Och jag hoppas jag hittar ett sommarjobb snart!


Kommentarer
Postat av: Fia

Det kommer att gå bra! Håll modet uppe och ge inte upp! Du är så duktig tycker jag som orkar.



Försök att se framgångarna istället för motgångarna. Du har ju fått komma på några intervjuer och du fick ju jobbet på hönseriet före en annan tjej! =D Plus att du har fått provjobbat på cafét.



Ibland måste man ta jobb som man inte trivs med för att kunna få det bättre sen. Se pengarna istället för arbetsuppgiften.Självklart ska man må bra men det kan kännas lite lättare om man har målet i sikte. Blicka framåt och ge aldrig upp din dröm! Det kan ta emot på vägen med det som inte dödar oss härdar oss ;o)



Kram Big siss

2010-04-28 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0