Nytt problem.

Varför nöja sig med att göra oss utan vatten i 3 månader när man sammtidigt kan sätta stopp i avloppen!!?. Märkte av det redan i veckan när Kim skulle duscha efter jobbet så hade vi översvämmning i duschen. Så han fick agera rörmockare och oj vad skit man kan hitta i ett avlopp! Men för en stund sen kom grannen förbi och fråga om vi håller på och duschar ( vilket kim höll på med just då) för hela hennes badrumm höll på och översvemmas! Så efter lite snack med hyrsvärden blev vi INTE mycket klokare!! Men får hoppas att han/dom (vi har 2 st) kan få tummen ur röven och komma hit och fixa det åt oss i morgon kväll. Är lagom trött på allt som händer här nu! Och inte har vi hört nått om vi ska få lite avdrag på hyran inte! Får hoppas att vi hittar en liten stuga som vi kan flytta in i snart så vi slipper allt detta!

Fick även ett litet uppdrag av grannen, hon har hittat typ stora skalbaggar och hon undra om vi också har gjort det men jag har bara hittat små små skalbasliknande kryp som jag har bussat katterna på. Så jag ska ta kort på dom om jag hittar nån så ska vi skicka in dom till anticimex så får dom hjälpa oss och säga vad det kan va får nått! Usssch vad trött jag är på alla jäkla problem!  

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi. fniss ;)

2010-04-19 @ 07:30:31
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0