Ursäkta röran.....

vi håller på och gör om i sovrummet! Så våran tripp till Köping resulterar i en "ny" säng. Vet att bäddmadrassen är på tok för liten men den får duga tills vi köper en ny. Och oj vad jag har slitit med och fösöka bygga ihop den, det blev mkt svett, tårar och en sjuhälsike massa svordommar! Jag rekomenderar INTE att man försöker bygga ihop en sängram helt själv. Så har ni en stark kar i närheten så rekomnederar jag att ni tar han till hjälp. Min är ju på jobbet så jag fick helt enkelt klara mig själv. Eller jag fick ju lite hjälp av grabbarna grus fast dom va nog mer i vägn än vad dom hjälpte till!. Hehe.


Före!




Fläcken på sängen är vatten eftersom det renga/snöa hela dan i går och vi inte hade en släpkärra som hade täckande tak. Så vi fick täcka med byggplasst och en trasig pressänning!




Den gammla sängen bler ju en jätte rolig klätterstälnign för katterna!




Efter!


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha.. Ja bäddmadrassen ser lite liten ut. =P När ska ni skaffa en som passar?! Den var ju för stor för den förra. =P



Här behövs inga karlar! Två helt normala tjejer är allt som krävs. =) TJEJER KAN!

(och förresten så klarade ju du det faktiskt själv, om än med lite mera slit än annars) ;o)

2010-04-22 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0