Förkyld

Just nu har jag gått och dragit på mig en riktig förkylning som inte är kul alls! Så jag har inte någon ork och blogga och ta kort. Men ska ifl berätt hur helgen har varit.

I lördags hade vi en heldag med julhandel och besökte lite folk. Vi börja med och åka upp till Kims syster i södertälje och träffa lilla Leija. Gud va hon växer, sisst jag såg henne hade hon precis lärt sig och vända på sig från rygg till mage, men nu kör hon runt i en sån där gåstol och fort går det!
Efter det va vi en liten snabbis hos Kims farmor och tog en snabbfika innan vi åkte vidare till Skärholmen. Så vi hade en helmysig dag i lördags.

Och i går hade vi en fixar-pyssla- hemma dag och på kvällen bjöd vi Kims mamma och bonden på middag. Så jag är helnöjd med denna helg! Nu ska jag kolla klart på Svenska hjältar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

men är du sjuk igen :(. Låter som en riktigt härlig helg.

Vi var hos fia och erik. det var jättemysigt. Kram

2010-12-14 @ 22:35:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0