Jul!!?

Jag ser värkligen inte fram emot julen det här året! Jag tycker persionligen att Julen bara är rörig då man flänger runt och ska försöka träffa alla, men ändå är det alltid någon som blir ledsen att man inte firar med dom! Förra året va det pappa som fick lida och det här året är det Kims familj som får lida. Jag funderar STARKT på om jag ska strunta i och fira Jul överhuvudtaget härdan effter! Lr nej jag ska fira Jul när Kim och jag får våra barn och då får alla andra komma till oss om dom vill fira Jul med oss!.

Jag är så Grymt trött på att det alltid ska vara så uppdelat och utspritt allting! Kan inte alla fira Jul ihop?? Mina föräldrar en dag och Kims familj en annan dag! Och sen byta Familj nästa Jul! Än att vi ska va på 3 ställen samma dag och gärna samma tid! Jag vill inte att det ska sluta med att jag och Kim inte kommer få fira Jul tillsammans mer! Det räcker med att jag fick uppleva större delen av min bardom med att inte känna mig trygg någon stans och att man hela tiden behövde göra en massa val om vem man ville va hos! Jag vill inte välja!

Det är sånt här som får en på så Jävla dåligt humör! Jag mår inte bra av det och jag orkar inte bry mig! Jag vill va med alla men jag kan inte dela på mig! Man kan inte göra alla nöjda och jag orkar inte försöka med det längre! Jag orkar inte ha ont i magen och känna stressen i kroppen varje dag. Eller att jag inte får sova ordentligt om nätterna. Det räcker med att jag mår som jag gör om dagarna och att Kim får ta den skiten från mig och sitta och trösta mig när jag är ledsen. Jag är ledsen att jag gör folk besvikna, men jag är inte mer än människa!


JAG ORKAR INTE MER!!!!!  Fuck Julen!! FUCK JULEN......

Kommentarer
Postat av: Malin

Japp de där suger! Jag blev superledsen när ni inte skulle fira med oss i år, firade inte med Kim förra året o tog för givet att ni skulle va me oss detta året :( sjukt trist o fira utan sin bror två år i rad! Vi gör ju så som du skriver, jag o Pontus, vartannat år med hans o vartannat med min :) ända sättet att göra det rättvist på o så kan man ses dagen efter eller nåt sånt ist med dom man inte träffa på julafton :) supersmidigt! Puss!

2010-12-22 @ 22:29:23
URL: http://Inwe.se
Postat av: Mamma

Vi får lösa det till nästa jul, ingen ska behöva må dåligt.

Älskar dig, puss

2010-12-23 @ 20:59:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Vonkan

Jag vet vad du menar....tycker också att alla ska kunna fira ihop men tyvärr är det inte så...Älskar dig gumman och finns här <3 Puss o kram

2010-12-23 @ 21:53:21
Postat av: Nina

Det är nån ting som vi tydligen i släkten lider av...tycker inte heller om julen!!! inte G mormor heller ;( Fast jag tror inte mina barn har lidit av att behöva fara runt på julen..visst de har varit varannan jul hos mig och den andra hos fadern..men som nu när de är äldre gör de som de vill..hitta sin egen tradition.Det finns andra dagar som man kan ses..KramiZ

2011-01-27 @ 18:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0