Tack...

för varma drycker! Min hals älskar varm choklad ( och även min lilla mage :P ) Det är inte kul när det känns som någon har kört sandpapper i halsen på en och varje gång man sväljer lr hostar så känns det som tusen nålar! Och inte nog med det så är det som om någon har öppnat en kran och snoret bara forrsar! Hela natten har gåt åt till och snyta mig. Är det inte meningen att man ska få sova under natten!?

Det blir inte så kul för Kim när han kommer hem som måste ta hand om mig! Jag blir nästan värre än en karl när jag blir sjuk! Gnäller och stonkar och stönar. Han har även ett bärg med disk som väntar på honom när han kommer hem. Usch stackarn!



Nu ska jag försöka tvinga i mig lite frulle. Ser INTE fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0