Aj mina lungor!!!!!

Sitter här och hostar som en galnign. Jobbet har fått nya höns i dag så va där och hjälpte till och lasta in dom, i vanliga fall så brukar dom/man ha munskydd på sig speciellet när man skickar alla på slack då det blir fruktansvärt damig där inne. Men eftersom det inte har vart några höns där inne på typ en månad och allt är ny tvättat och klart så kände jag att det är väl onödigt och ha munskydd på sig när det inte ens är dammigt!!. Det ångra jag STARKT just nu. Visst det va inte så dammigt.... till en början. Men allt eftersom dom 10 000 hönsen kom ut ur burarna så blev det mer och mer damm där inne. Så när vi 5 timmar senare var klara med och tömma alla burar så va det så mkt damm där inne att man inte såg dom andra som stog kanske 10 m i från mig. Så säger bara det aj mina lungor!!!!.


Kommentarer
Postat av: fia

Klant! =)



Var är alla fina bilder???

2010-01-15 @ 11:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0