Besök!

Har vart på Arbetsförmedlingen nu på förmiddan och vart på nått möte som tog typ 20 min, känns lagom onödigt och åka dit bara för 20 min.. Så på måndag blir jag inskriven på ungdoms jobb garantin lr nått. Sen den 4 februari ska jag dit igen och få nån coutching, får vi se hur bra det funkar...

Nu ska jag spendera större delen av eftermiddan men och städa tror jag... Min kära big siss kommer ju hit i eftermiddag och ska sova över!. Så hoppas hon har med sig sin nya kamera så vi kan fota lite:)...
Antar att vi ska göra ett nytt försök och baka en kladdkaka, den förra blev ju så himmla torr!.


Kommentarer
Postat av: Malin

Höhö ja. Fy fäään!

2010-01-26 @ 21:41:37
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0