Seg star på dagen!

När jag var på väg till jobbet i morse så mötte jag en bil på den smalaste delen på vägen.. Det går värkligen inte och möta en bli där så jag tänkte ju vara lite snäll och åka åt sidan så mkt det gick. Men den mötande bilen kom inte för bi även om jag gjorde det, så jag la i backen och började backa!. Då känner jag hur bilen glider ner i diket och jag tänker hur i h-lvete ska jag komma dän här i från!!??. Så jag lägger i ettan och börjar gasa, men kommer ingen vart. I panik ringer jag Kim och ber honnom komma och dra upp. Så när jag väl kom där i från så va jag 30 min sen till jobbet och G bara skratta åt mig när jag berätta vad som hänt!. Bra chef det där...

Så min dag har vart rätt lång i dag eftersom jag åkte upp till södertälje med Leo så dom fick kolla på hans lilla öga. Jag värkligen hatar och stänga in honom i buren och trycka in han i bilen för han jamar och skäller på mig att jag ska släppa ut honom där i från. Men när vi äntligen var frame så fick vi vänta lite i väntrummet och där inne satt den största Rotwalier tik jag någonsin skådat. Och hon satt och rå stirra på Leo och Leo rå stirra tillbka på henne, såg rätt kul ut. Men när det väl vara våran tur och vätereinärn hade undersötk honnom så hitta hon inge fel. Så jag har spenderat 900 kr på ingen ting i dag, känns ju lagom kul!!! (nott) Men det va ju ifl skönt och veta att det inte var nått fel på honom så jag kan sova gott om nätterna nu. Men om en vecka så bär det av igen fast den här gången med alla tre ligister. Leo och Tyson ska kastreras och lilla Gissmo ska få sin första vacination så det är ur världen sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0