Trött söndag!

Sitter här framför datorn med lille Gissmo kurrandes i knät och är asa trött.. Jobba en stund på förmiddan och när jag kom hem så slockna jag i sängen och sov nästan 2 timmar, det är så grymt skönt och somna så en stund och ladda batterierna. Speciellt när allt som kan gå fel går fel på jobbet som gör att det tar nästan en halvtimme mer.. Lr det är väl bra att det tar lite extra tid eftersom jag jobbar timmar. Nu  när vi har skickat hälften av hönsen på slackt så tar det ju inte så lång stund och packa äggen. Normalt blir det mellan 4-5 timmar, nu är det bara 2 timmar.

Efter det att jag hade sovit en stund åkte jag och Kim till mamma och tog en ficka och snacka lite skit med henne och lilla L. Det var mysigt.
Sen bar det av till Coop där det blev storhandling till heter duga, så nu borde vi klara oss några veckor ifl..

Kommentarer
Postat av: Maja

Full rulle! Men du är duktig =) Jag har svarat på ditt inlägg du gjorde i min blogg! Dock så skrev jag inget speciellt :P

Jag kommer ner till nyköping på torsdag och stannar till lördag skulle jag tro. Du kanske har lust/tid att ses?

Kram

2010-01-10 @ 21:25:43
URL: http://www.metrobloggen.se/talisqualis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0