Vad ska jag göra!!??

Nu sitter jag här hemma själv på en söndag (vilket jag aldrig brukar vara annars!!! )... Katterna har slocknat och det är absolut inge roligt på tv, jag har kollat alla bloggar, facebook och nu uppdaterar jag min blogg.. Vad f*n ska jag göra sen????...

Har spenderat hela förmiddan men att leta jobb och hitta en utbildning som jag kan tänkas gå.. Men det finns inga jobb som jag kan söka till och jag har ingen aning om vad jag gå för utbildnign som inte kostar multum!!..
Funderar på om jag ska utbilda mig till nån ordningsvakt av nått slag men hittar inga utbildningar till det. Lr jo jag hitta en men då måste man typ vara polis lr nått ( vilket jag inte planerar och bli bara för och bli ordningsvakt ). Dom som har sett Stockholm Arlanda har säkert sett deras ordningsvakter Jocke och en tjej som jobbar där. Sån vill jag bli, men hur blir man sån????!!...

Är så sjukt trött på och gå hemma och leva på nån annan!!!.
Är så sjukt trött på och ta spydiga kommentarer fårn folk och bara stå och le för att man vet att dom har rätt!!
Är så sjukt trött på och må som jag mår!!!
Är så sjukt trött på och inte veta vad jag vill med mitt liv!!

Vad faan ska jag göra??!!!




Fuck lågkonjukturen!!..

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej vännen! Va träligt det låter att inte veta vad du vill göra och så :( hoppas du mår bättre snart o så. Saknar dig by the way!



Har du kollat:



http://www.vaktarskolan.se/?gclid=CKG48OqEvZ8CFYsz3godLCvkzQ



Så typiskt att det man är sugen på att göra ska vara så dyrt! Därför jag väljer att läsa på universitet och så istället, för jag har inte råd med 250.000 på den utbildningen jag helst vill gå. Man får hitta andra vägar att ta sig dit man vi istället =)



Kram!

2010-01-24 @ 13:43:24
URL: http://www.metrobloggen.se/talisqualis
Postat av: Maja

Ja det är ju typiskt att det ska vara så dyrt! Det går bra för mig, full rulle, men jag har inte fått mitt studielån/bidrag ännu så det är väldigt fattigt just nu. Har inte råd men nånting. Böckerna va ju skitdyra också! Det är bra med oss! :D Kramar

2010-01-24 @ 14:14:02
URL: http://www.metrobloggen.se/talisqualis
Postat av: Fia

Men du har ju jobb! Nu kan väl ingen klaga?!



För att bli väktare får du nog söka en ledig tjänst bara. Vaktbolagen brukar stå för utbildningen.



Vi får kolla upp någon rolig utbildning som du kan gå när jag kommer på tisdag! =)



Tänk positiva tankar nu och kom ihåg att jag älskar dig för just den du är!!!



Kram Big siss!

2010-01-24 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0