Bal 2010

Efter jobbet i dag slängde jag mig in i duschen och raka vägen till Vårdcentralen! Skulle kolla upp lite saker och ta reda på varför jag är så jäkla trött hela tiden. Så efter lite väntan i en längre tid fick jag kissa i en liten burk  (vilket inte var poppulärt eftersom jag hållt mig sen halv 7 på morgonen) för och kolla så jag inte hade en Urinvägsinfektion eftersom jag har haft känningar, så jag tänkte att jag lika gärna kan kolla upp det när jag ändå va där. Och mkt riktigt så hade jag det! Och det har jag ått med i över 1 år!!! Inte bra AC!!! Inte konstigt att njurarna böjra säga ifrån! Så hon skrevut antibiotika till mig som jag ska äta i 10  dar nu så får vi se om jag blir kvitt det!. Efter det fick jag ta lite blodprover för och kolla mina värden och se så att inte njurarna tog stryk av mina dummheter! Så på fredag nästa vecka hoppas jag att jag får svar på det!.

Så efter allt det så åkte jag till svärmor för Kims lillasyster hade sin bal i dag!. En vackrare tonåring får man nog leta efter asså! Hon va så otroligt vacker!. Så jag låter bilderna talla sitt!


Mia
Foto: Jag


Mia
Foto:Jag


Mia
Foto: Jag


Mia
Foto:Jag


Mia
Foto:Jag


Mia
Foto: Jag


Kim fick även va med på ett hörn han med!


Så när Mia hade gått in i lokalern åkta svärmor, bonden, Kim och jag till en liten kinaresturang och käka lite. Jag är inte så jätte förtjust i kina mat, tycker det är lite för starkt men den maten jag tog va faktist rätt så god! Så det tåls och pröva igen. Till efterätt fick vi friterade bananer med glass!? Hade aldrig smakat det förr men det va helt okej vaftist.

Nej nu blir det till och sova tror jag. Upp och jobba i morgon igen. Natti gott folk!


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken underbara bilder på vackra Mia :) Du är duktig på att ta kort, avis.... Kram

2010-06-10 @ 10:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0