Blå hallen!

Oj nu äre längesen jag blogga sisst.. Men har som några vet ätit antibiotika i några dar och jag har fått värdens biverkningar av dom så jag gör inget annatt än och sover när jag inte jobbar. Men nu har jag bara 1 dag kvar och ståut så nu ska det nog vända.

I fredag så va det en stoor dag för familjen Dahlin! Min stora syster Fia tog polisexamen! Och det va så grymt och få va med på hennes stora dag. Dom hade sin sermoni i Blå hallen i stholms stadshus och det va en syn och få se henne gå ner för den berömda trappen!.


Vi väntar på och få komma in i Blå hallen.
Jag, mamma och pappa och fotografen är fias kille Erik



Det blev inte så många bilder inne i hallen för antignen blev dom suddiga lr mörka.
Men här går hon ifl ner för trappen.


Våran kära pappa.
Foto: Jag


Och Värdens finaste mamma
Foto: Jag


Fia


Konstapel "Fia"


Stolt mor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0