Gnestadan!

Oj vilken härlig dag vi hade i går! Tog lite sovmorgon eftersom vi va hos några kompisar och grilla lite så blev lite sen på kvällen där. Så när vi vakna åkte vi hem till Henke och fortsatte sedan därifårn in till Gnesta och gick en stund på marknaden.. Träffa min kär vän Veronika som jag inte sätt sen i vintras så det va kul och få se henne igen!. Jag köppte inte så mkt så jag kom hem med en skylt till dörren som det står Välkommen på med två katter på och tre små råtter till katterna och även lite godis till dom. Men lägger upp bilder snare eftersom jag inte har fått med mig grejerna hem från Henke.

Så efter marknaden åkte vi hem till Henke och grabbarna tog en varsin öl och fixa lite för kvällen. Blev grillning även den kvällen. Och det va mkt trevligt med allt roligt folk!. Så efter dom hade ätit (jag fick väldens magknip så jag åt inget just då ) gick jag en sväng med lilla Nima för och lätta på magonten och då fick jag ett sammtal från Kims mamma, tydligen så hade Malin och Pontus åkt in till BB! Och ca 30-35 minuter senare ringer hon igen och berättar att dom fått sin lilla dotter! Så runt 8 tiden i gårkväll föddes lilla Liten! Så då fick vi nått och skåla för hehe.. Och efter det begav vi oss till Öltältet och hade en kanon kväll med mkt dans och skratt. Så denna Gnestadag blev mkt bättre än förväntat!

Kommentarer
Postat av: Vonkan

Det va så kul att träffa dig också =D ser fram emot att ses mer i sommar =D

Och du mitt namn stavas Veronica ;) bara så att du vet :P hehe

Puss o Kram gumman =D

2010-06-06 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0