Hemma!

Nu har jag kommit hem, slängt ihop en ugnspannkaka som står i ungnen och gottar till sig!. Behöver jag säga att jag har gryyymmt ont i fötterna och ryggen?? Schitt va jobbigt det är och stå upp i 8 timmar i streck. Tycker ändå att jag borde vara någe van eftersom jag står ju i 4 timmar när jag är på hösnerit!. Men 4 timmar mer är 4 timmar mer och då säger väl kroppen i från antar jag.

En kort sammanfattning då. Kan börja med och säga att jag va så nervös i morse när jag vakna att jag trodde jag skulle kräkas!! Men klämde i mig lite fil och flingor och svepte ett glas med Beroca så jag skulle stå mig några timmar ifl.
När jag kom dit så hade jag hunnit lugna ner mig ganska mkt faktist och nervositetetn försvan helt när vi börja sätta igång.. Jag trodde dock inte att jag redan första dan skulle få ge mig på kassan men kände att det är väl lika bra och ta tjurden vid hornen på en gång!. Det va lite rörigt med alla knappar och indelningarna på bakeleserna och alla smörgåsar men tyckte ändå att jag fick till det på slutet. Så om jag ska vara ärlig så tror jag att det gick ganska bra med tankte på att det är första gången som jag överhuvud taget står vid kassaapparat!. Så måste nästan ge mig själv en klapp på axeln!.

Så nu är det bara och vänta och se om jag får komma tillbka dit och provjobba igen om dom tyckte jag va så pass duktig att dom tycker det är värt och sattsa på mit! Hoppas hoppas hoppas!!!

Nej nu ska jag äta upp min ugnspannkaka!

Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt! =)

Det är ju det jag har sagt ju! Det är inte så vårt att stå i kassan när man väl har insett hur den fungerar. Den räknar ju ut själv hur mycket pengar dom ska ha tillbaka och allt. =)

2010-04-01 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0