Nytt objektiv!

Malins sambo ringde mig i går och fråga om vi ville ha ett nytt objektiv till Kim kamera..

P: Tja... Gör du för nått??
Jag: Hej, jag gör inte så mkt. dåra?
P: Nej täntke... Vill ni ha ett objektiv till eran kamera??
Jag: Eeh jaha jo det vill vi väll!?
P: Okej för min bror hitta en på sitt jobbb, det är ett 135 - 400 mm. Men en jääääte lång zoom!
Jag: Jaha okej. Men har du ringt Kim och pratat med honnom?
P: Japp han sa att jag skulle ringa dig.
Jag: Okej!

En stunds tysttnad.

P: Så du får väl komma hit och prova den på eran kamera och se om den passa. ( Han va osäker på om den va till en Nikon)
Jag: Okej men då kommer jag snart da!
P: Aa gör det. Hej.
Jag: Hej.

Så jag åkte dit och testa det och det passa!!!. Så nu har vi ett nytt objektiv till våran kamera!!!.
Ska ta kort på den sen när min lilla Leo inte vill ligga här hos mig längre!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0