Provjobba!

Har glömt och säga att jag ska provjobba på Cafet jag va på intervju här för nån vecka sen! Dom ringde i går och fråga om jag kunde komma in på onsdag ( i morgon ) och jobba. Så kl 9 i morgon bitti ska jag va på platts. Och jag börjar bli nervös nu kan jag säga. Hehe jag va ju redan nervös vid intervjun då jag va 2 timmar tidig hos Kim på jobbet för jag skulle lämna lunch till honnom innan jag åkte tänkte jag, så jag fick ju sitta där i 1 timme innan jag kunde bege mig mot Järna. Så jag hoppas jag inte blir fullt så tidig i morgon bitti haha..

Jag och katterna har gått första skogsrundan för i år i dag med. Men det va fortfarande rätt mkt snö kvar mot huset eftersom den sidan ligger i skugga hela dagaran så det lär nog ta ett tag till innan vi kan gå som förut i sokogen igen. Jag fick gå först hela vägen så jag kunde ploga upp en väg åt dom på ställerna som det fortfarande va mkt snö kvar. Dom är mina små divor!!. Så nu har jag tre trötta katter, skööönt och slippa deras gnäll vid dörren för idag!..

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Lycka till när du ska provjobba :) tänk på att inte bära några smycken, ringar örhängen lr så. Inget nagellack och ha uppsatt hår.



sv: Okej :) det kommer nog nåt tillfället snart att pröva det.

Kram

2010-03-30 @ 21:42:11
URL: http://www.sunstree21.devote.se
Postat av: Fia

Åh gud va roligt! Grattis! =D

Det kommer gå jättebra. Det vet jag =) Så länge du visar framfötterna så har du ett jobb. =)



Lycka till!

2010-03-30 @ 21:42:44
Postat av: Mamma

Herregud, och inget säger du förrän nu! Jag blev jättenervös nu, vilken tur att du redan är där så att jag inte kan ringa och göra dig ännu mer nervös, hi hi. Lycka till min duktiga lilla unge!!

2010-03-31 @ 09:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0