Söndag!

Jaha då har vi söndag igen!. Fan vad hälgen går fort, inte kul för det betyder att jag har en vecka till själv. Suck.
 
Vad står på schemat i dag da!? Jo ska tvätta alla soffodral som lär ta hela eftermiddan, sen blir det väl till och diska och plocka undan lite. Ser förj*vligt ut här hemma. Kim är på jobbet och ska plocka ihop bilen och det är lika bra att han håller sig där idag, är lite smått sur på han efersom jag bad honnom i går och hjälpa mig och dra av soffodralen fårn soffan. Men tror ni han gjorde det lr???! Neeh. Vilket jag visste att han inte skulle göra det redan i går så blev jag inte speciellt förvånad!. Bara iriterad. Trött på att han lovar saker som han inte kan hålla!!

Så nu har jag fått gnälla av mig lite så nu känns det bättre! Nej ska nog äta lite frukost och gå ner till tvättstugan!

Herå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0