Uj uj uj!

Guud vad trött jag har vart i dag. Jobba mellan 06:55 och 11:30 i dag, när jag kom hem blev jag lite smått sur på att det inte är nån som har städat hemma på vääälditg länge!!. Och katterna har börjat få för sig att lådan neeee vi skippar den va??!. Så kände att det va dags för en stooorstädning.. Så vid 3 la jag mig i soffan och slockna och sov i 2 timmar!! Skööönt. Har ont i hela kroppen också så jag är helt slut..

Det lutar nog åt att vi åker upp till Heron i kväll och kolla på Sebbe! Ska bli mysigt och äntligen få göra nått med min andra halva. Så ska väl fixa till frillan så man inte serut som hej kom och hjälp mig efter min lilla tupplur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0