Aj aj aj!

Har jobbat heldag i dag så på förmiddan va jag i hönshuset och efter det fick jag sitta i stekande sol och rensa rabatter!. Jag har jätte svårt för rabatter, förstår inte varför man har sånna!!. Det skapar mer jobb än vad det är fint enligt mitt tycke!!. Men det va rätt avkopplande och sitta där och påta. Men aj vad jag brännde mig på arnarna och ryggen tar stryk av och sitta i samma ställning i 4½ timme!! och jag kom inte äns halvägs på den första rabbatten och det finns en till som är precis lika dan! Men som tur är så ligger den i skugga så om jag ska rensa mer i morgon blir det nog den i skuggan!!. Mina armar behöver en break från solen några dar nu.

Snart är det dags för den otroligt sköna sängen känner jag. Har grymt ont i ryggen och har not fått en lätt solsting, så jag behöver min skönhetssömn om jag ska orka med morondagen!.

Natti natti gott folk!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo jag mår bättre =) Har ont & så men är så glad att bebis mår bra så det spelar ingen roll =)

2010-05-18 @ 12:59:29
URL: http://inwe.se
Postat av: Fia

vems rabatt är det du rensar??

2010-05-18 @ 18:34:51
Postat av: Bex

Jo, allt är bra med mig!! :)

2010-05-18 @ 19:11:28
URL: http://beexiz.blogg.se/
Postat av: Mamma

smörj in dig!! Puss

2010-05-18 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0