Kosläpp!

Efter jobbet begav jag mig hem och byte om fort som vinden och körde gasen i botten till Viby för i dag va det en stor och rolig dag för kossorna! Dom fick komma ut i hagen för frösta gången i år och det va spännande! Riktigt kul och se dom göra sina "små" glädjeskutt (och ändå så går dom i lösdrift). Och jäklarns vad varmt det va i solen, NU ÄR SOMMARN HÄR!!!

Här kommer ett gäng bilder!


Foto: Jag


Det tog lite tid för viss och komma ut men vär ute så va det jätte kul!


Liten i magen fick även va med och titta lite!
Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Jag


Även Flora vad med och titta lite. Fast hon tyckte mer att det va läskigt!
Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: jag


Foto: jag


Foto: Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0