Öknadagen!

Efter jobbet i dag åkte jag och en kompis till Öknadagen och strosa lite!. Va 2 år sen jag satte min små fötter på det stället sisst och jäklar va konstigt det känndes och kliva innanför dörrarna till skolan igen. Usch hatar skola!. Men det va inte bara neggativt med det besöket, annlednigen till att jag åkte dit va för att jag ville träffa två av mina favortilärare när jag gick där. Och det va skul och se dom igen!. Det va riktigt kul!. Men det va inte så mkt folk där som jag hoppats på och dom hade lite dåligt med aktiviteter där i år tyckte jag!!. Men jag fick ifla med mig hem lite polkaringar och kolasnören hem så helt tommhänt kom jag inte hihi..






Det här är inte godis jag vet!. Men har glömt och säga att jag köpt lite kattgräs till mina små änglar och det står så fint i köksfönstret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0