Hoppa!

Nu är jag trött kan jag meddela! Kom hem för en timme sen efter ha ridit lilla Lucas och det blev ett tufft pass för oss båda. Dom hade ställt fram lite hinder när vi kom dit så jag tänkte jag skulle testa och se hur han är och hoppa! Kan ju säga att jag va bra nervös innan det fösta hoppet för det är bra många år sen jag hoppa sist! Och eftersom jag tveka och inte drev på honom så tvärnita han på det första hindret! Men sen gick det bara bättre och bättre och tillslut flög vi över hindret! Det ska bli så kul och få höja hindret mer och mer när jag känner mig mer säker på honom! Ska försöka ta  med mig kameran nästa gång och fota den lilla snyggingen!

Men nu ska jag mysa med min lilla kille som jag har ligger i mitt knä!


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh vad avis jag blir nu! Jag vill också hoppa. Det är så sjukt roligt! =)

2011-02-03 @ 11:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0