Jag lever!

Jo jag lever, men har inte haft någon ork och blogga den här veckan! Och en stor del beror på att jag har böjrat på mitt nya jobb den här veckan. Och jag började på en eftermiddagsvecka så jag har kört 14:00- 22:30 hela veckan så jag har inte haft någon ork och blogga och vara cossial! Så nästa vecka kör jag från kl 06:00- 14:30 Så då förhoppnigsvis kommer jag ha lite ork i kroppen! Eller det lär jag nog inte ha eftersom det är så nytt alltiging och att det kommer bli tidiga mårnar.

Men kan meddela att jag fick hem min nya systemkamera i helgen som va! Och jag är sååå nöjd, men har inte haft ork och testa den på rikgitgt än så det får bli min sysselsättning i helgen! Det och städa står på mitt schema ifl. Så vi får väl se om det kommer upp några bilder senare vi helgen!



Under tiden lägger jag upp en bild på min lilla prins!
Gissmo 4 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0