Bloggtorka!

Ja jag lever! Har bara inte haft någon ork och lust och blogga den senaste månaden. Mitt fotointresse har svalnat då det känns som jag sitter fasst lite och saknar ideer, jag har även tröttnat på den kameran jag har just nu. Jag håller på och sparar till en ny och det går sakta men säkert frammåt!

Kan även meddela att jag ÄNTLIGEN håller på och byta jobb! Jag har fått jobb på Astrazeneca och börjar där den 7 februari. Så nu håller det på och händer en heldel här hos oss. Och inte nog med det så har jag börjat äta Ångest- Depritionsmedecin som jag håller på och fibblar fram och tillbaka med just nu, så i detta skrivande sitter jag med ett huvud som snurrar och illamående som gör mig tokig! Sammtidigt sover jag i timmar utan problem och jag är hungrig nästan konstannt!! Villket är en aning småirriterande. Så just nu är jag inte på topp och därför orkar jag inte fota häller, så det är inte bara idetorkan som spökar utan även mina biverkningar av att jag håller på och slutar med den medecin jag åt förut så jag kan börja med en ny nu i morgon förhoppnigsvis!

Så därför har det varit lite tyst här på bloggen förtillfället så jag hoppas att jag kommer igån sen när jag har fått bukt på mina medeciner och kommit igång med det nya jobbet! Längtar som fan, även fast jag kommer göra ungefär samma som jag gör på hönserit men det stora skillnaden är att jag kommer ha folk och prata med nu. Och dessutom få bättre lön då det är skifft på Astra.

Så jag är riktigt nöjd med hur det här året har börjat! (Bortsett från allt strul med medecinerna) Så förhoppnigsvis kommer jag igån ingen med fotandet och bloggandet innom en snar framtid! Så håll ut ni som tjatar om att jag bloggar dåligt ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Du ska veta att jag tänker på dig massor och jag har så dåligt samvete över att jag är så dålig på att höra av mig! (Och för att jag bor så långt borta...)



Man kan inte säga det för mycket så jag säger det igen: Jag älskar dig syster! Bli bra snart! Hoppas att det här nya jobbet kommer att hjälpa dig på traven. =) Vi får kolla över våra tider så vi kan hitta nån gång då vi är lediga samtidigt.



Kram kram kram!

2011-01-26 @ 09:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0