Kalas!

Snart ska vi iväg och fira Kims mormor som bli 70 år! Och medans jag väntar på att klockan ska gå roa jag mig med att fjolla mig framför spegeln med kameran! Tänkte jag skulle testa lite inställningar.




Efter det blir det en liten ridtur med Lucas. Men den här gången blir det nog med sadel för jag är INTE van vid och rida barbacka och det är lite små läskigt eftersom man glider lätt på honnom. Hoppas det står lite hopphinder uppe i dag (vilket det har gjort dom senaste 2 ggr vi varit där) så jag kan prova och se hur han är i hoppningen. Han tycker det är jätte kul och hoppa vilket jag märkte dom senaste 2 gångerna då han stry sig själv mot dom! Det va inte så poppulärt från min sida förra gången vi red då jag jag red barbacka! Så det är ett Bigg nono!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0