Foto!

Jag har fått en jäkla massa saker och göra nu för tiden! Byta jobb - har börjat rida igen - ska få följa med Malin och hennes blivande på ett super kul uppdrag som fotografen Lindapauline.se ska göra tillsammnas! Och JAG ska få vara assistent åt fotografen!  Och jag kommer kunna lära mig hur myket som hällst av henne och även få lite tipps och råd om min egna fotografering! Hur fränt är inte det??! 

Malin och P, ska stå modeller som ett brudpar (vilket dom snart kommer göra på rikgitgt!) på lite olika plattser som IKEA, Arlanda, I en park mm. Och så va jag inne på Lindas blogg och kika lite för och se vad det var för en tjej, så då såg jag att hon gjort ett inläg där hon sökte en assistent till just det projektet, så självklart skrev jag en kommentar i hennes blogg om att jag GÄRNA ville va med och hjälpa till! Så fick jag veta igår kväll att jag och en anna tjej som fotografen känner ska få vara med och hjälpa henne.  Och jag kan knappt bärgra mig!!...

Här är ett utklipp från Malins blogg om lite mer vad det handlar om så ni förstår :)

Vi pratar inte om vanliga traditionella bilder utan häftiga, roliga, udda & sjukt härliga bilder. Vi snackar exempelvis Arlanda, IKEA, bygg, under vatten, cupcakeskrig & mycket mer - vad får ni se sen Hon har sjukt mycket roliga ideer & vi ska göra så många vi bara hinner. Pontus har även kommit med lite ideer vilket är kanonroligt, så vi kommer med ideer ihop. Så sjukt kul! Just nu är det fullt upp med att ordna med sponsorer, platser & tillstånd. Och det blir nemas problemas. Förhoppningsvis får vi även sammarbeta med lite butiker etc. Kommer bli så jävla kul & bra det här.


Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Maja

Fasen va fränt :) Va kul!

2011-01-27 @ 15:54:17
URL: http://lillpyretsmamma.blogg.se/
Postat av: Fia

Fan va roligt! =D Kul att få se en riktig fotograf jobba! Kul att du får vara med. =)

2011-01-27 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0