Du är allt!

                        Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt. Du är den som får mig minnas, 
                          alla drömmar jag har glömt. DU är den som får mig hoppas du är den som får mig le.             All min kärlek får du bära hela livet vill jag ge. 
För du är där när ingen ser mig, du är där när stormer yr. 
Du är där när natten skrämmer du är där när dagen gryr.  
              Och jag vill alltid ha dig nära när som åren läggs till år och att livet vill os lära är att framtiden är vår.
          När som klockorna har stannat och tiden tycks stå still och man inte vågar säga det man längst i hjärtat vill,
      då ska vi ta varandras händer, då ska vi minnas denna dag och förstå vad som än händer, är det alltid du och jag.För du är allt jag nånsin önskat du allt jag nånsin drömmt, och du är den som får mig hoppas du är den som får mig le. all min kärlek får du bära all min längtan vill jag ge ja all min kärlek får du bära hela livet vill jag ge.



Kommentarer
Postat av: Fia

Nåh vad fint. =)



Vi tänkte komma upp i helgen! =) Har du tid att ta emot oss någon dag??



Kram syster!

2011-06-29 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0